Actief is geen doorsnee verzekeraar. Onder hun cliënteel van experts en ondernemers groeide spontaan een netwerk. Tegelijk ontstond voor Actief de opportuniteit om zich te profileren als een verbinder.
Mast gaf Actief vorm als een merk dat luxe en vertrouwen uitstraalt en tegelijk de kracht van het netwerk benadrukt.
Wij doen ...
Strategie
Branding
Logo
Social media
Copywriting
Contentstrategie
Webdesign
Web development
Print
Fotografie
Naming
Persberichten
Netwerk als rode draad in merkidentiteit
Een creatieve workshop gaf inzicht in de merkidentiteit van Actief. Expertise, vertrouwen en een actief netwerk van experts en ondernemers dreven naar boven als de cruciale elementen voor de rebranding.
Het icoon in het logo symboliseert het netwerk van Actief. Vertrouwen, verbinding en vakkennis ontmoeten elkaar in het centrum.
Weg met 'verzekeringsblauw'
Met een strak en opvallend kleurenpalet van bordeaux, koraal en parelwit stappen we af van het mainstream 'verzekeringsblauw'. Daarmee zetten we Actief visueel op de kaart. De fotografie brengt de experts van Actief in beeld en straalt vertrouwen en deskundigheid uit.
Altijd een vlotte verbinding
Ook online gaat het over verbinden, vertrouwen en vakkennis. Samen met Actief stelden we een contentstrategie op, waarin we ondernemers met elkaar in contact brengen, verhalen van medewerkers delen en klanten aan het woord laten.
De website overlaadt niet met droge informatie, maar spreekt je persoonlijk aan, van mens tot mens in een netwerk van gelijkgezinden.