Monard Law biedt expertise op hoog niveau, zonder in te boeten op toegankelijkheid en persoonlijkheid. Als grootste onafhankelijk Belgisch advocatenkantoor willen ze dit uitstralen naar de markt.
Marketing of branding stond voor het succesvolle advocatenkantoor niet hoog op de agenda. Tot een technische verouderde website de noodzaak aan een opfrissing van het merk in een stroomversnelling bracht.
Een grondige analyse wees uit dat de website onvoldoende de unieke kracht van het kantoor weerspiegelde. Daarom gingen de partners en CEO samen met Mast aan de slag om hun branding, website en andere communicatie in lijn te brengen met hun identiteit.
Wij doen ...
Merkstrategie
Visuele identiteit
Branding
Logo
Fotografie
Web development
Employer branding
Cultuuractivatie
Webdesign
Social media
Contentcreatie
Print
Een opfrissing van logo en huisstijl
In een strategische oefening bepaalden we de positionering en tone-of-voice. Daaruit groeide een stijlvol kleurenpalet, met donkere tinten om klasse en kwaliteit te benadrukken, en een touch of orange om warmte en dynamiek te accentueren.
De herkenbare 'M' in het logo bleef behouden en werd aangevuld met strakke typografie. Op foto stralen de specialisten van Monard Law vertrouwen en toegankelijkheid uit.
Consistente communicatie straalt kwaliteit uit
Alle online en offline communicatie kreeg met oog voor detail een opfrissing naar de nieuwe huisstijl; van mapjes en pennen tot roll-ups banners voor jobbeurzen. De consistente look & feel geeft klanten en medewerkers meteen een gevoel degelijkheid.
Een reeks rake quotes uit de missie en visie stelt de persoonlijkheid van Monard Law scherp.
Website en social media laten
de naamsbekendheid groeien
Mast blijft Monard Law structureel ondersteunen met merkstrategie en digitale marketing. In co-creatie zetten we website en social media in voor kennisdeling en een blik achter de schermen. Deze aanpak zorgt voor een sterke groei in websitebezoekers en volgers op LinkedIn.
organische groei
in websitebezoekers
volgers op
LinkedIn
gemiddelde engagement
rate op social media