Paesmans is een werkgever met familiale waarden en een warm hart. Dat voel je meteen wanneer je er binnenstapt of als je er werkt, maar voor buitenstaanders bleef het onzichtbaar.
Ze konden dan ook moeilijk de juiste mensen aantrekken. Daarom vroegen ze Mast om hun unieke cultuur en 75-jarig jubileum te vertalen naar een krachtige, oprechte employer branding campagne. Via mooie verhalen van hun medewerkers wil Paesmans nieuw talent aanspreken.
Wij doen ...
Merkstrategie
Employer branding
Cultuuractivatie
Branding
Logo
Social media
Contentcreatie
Webdesign
Fotografie
Storytelling
Web development
Print
Campagnebeeld: van icoon naar iconisch
Al 75 jaar is Paesmans Autogroep een begrip in Limburg, een gevestigde waarde voor comfortabel reisplezier. Daarom creëerden we een icoon voor een icoon. We namen het bedrijfslogo als basis.
Door in te zoomen, krijgen we een speels patroon dat uniek en herkenbaar blijft voor Paesmans Autogroep.
Drie generaties met familiale tone-of-voice
Wilfried is de derde generatie van de Paesmans familie die aan het stuur zit van de autogroep. Medewerkers kennen hem als een sympathieke familieman, die geregeld zijn ronde doet door de showroom en de werkplaats.
De fotografie en de tone-of-voice weerspiegelen deze laagdrempelige, familiale cultuur.
Medewerkers centraal in fotografie en verhalen
Met Paesmans Autogroep ontdek je nieuwe plekken. Dat namen we letterlijk. We vroegen aan de medewerkers wat hun favoriete plek is in de provincie Limburg. Zes mensen nodigden we uit voor een fotoshoot en interview ter plaatse. Het bleek de perfecte formule voor unieke verhalen, waarin Paesmans Autogroep telkens weer een rol speelde.
Een aantrekkelijke jobsite voor nieuw talent
Ook op de website spelen mensen en hun talenten de hoofdrol. De website staat los van de bedrijfswebsite en doet voelen hoe het is om bij Paesmans Autogroep te werken en te groeien.
We laten medewerkers aan het woord en brengen hen authentiek in beeld. Het Paesmans-geel zet de toon van het kleurenpalet. Het staat voor positiviteit, opgewektheid.
impressies per post
gemiddeld
kwalitatieve sollicitaties
op 6 maanden tijd
gemiddelde engagement
rate op social media